> Kurumsal Öğrenim ve Gelişim: Bu Blog PERYÖN İK Blog Yarışmasında Yarışıyor...

15 Ekim 2014

Bu Blog PERYÖN İK Blog Yarışmasında Yarışıyor...

 ŞİMDİ DESTEK ZAMANI...

 PERYÖN Türkiye İnsan Yönetimi Derneği bu yıl İK Blog yarışmasının ikincisini düzenliyor. Bir eğitimci olarak bende bu yarışmada tüm eğitimci arkadaşları nacizane temsil etmek, yetişkin eğitimi prensiplerini bilmeden, plansız, programsız yatırımlar ile milyonlarca euro ları sırf "Çalışanlarımı eğitiyorum" diyebilmek için ziyan eden firmaların etrafımızda kol gezdiği günümüzde, bir nebze olsun farkındalık yaratmak istedim...
Kurumsal eğitim alanında, güncel trendleri, farklı uygulamaları, eğitimin iş ortamına aktarımı, ölçümlenmesi ve desteklenmesi konularında fikirlerimi paylaştığım blogumu ileride tüm eğitimci arkadaşların ve eğitim gönüllülerinin düşüncelerini paylaştığı, makaleler yazdığı, sıcak, samimi bir ortak platform haline getirme hayalimi gerçekleştirmede önemli bir adım olan bu yarışmada beni desteklemek isterseniz, sizi bu bağlantı üzerinden 13. sırada yer alan Kurumsal Öğrenim ve Gelişim'e oy vermeye davet ediyorum...
 
Desteğiniz için teşekkürler.
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder