> Kurumsal Öğrenim ve Gelişim: Eğitimden sonra iyi uygulamalar yarışması

27 Mart 2012

Eğitimden sonra iyi uygulamalar yarışması



Eğitimleri tasarlarken çıkış noktamız eğitim sonrası katılımcılardan beklediğimiz davranış-beceri değişiklikleri, bunları da zaten eğitimin başında eğitimin amacı şeklinde söylüyoruz ( aslında bunların eğitimden çok daha önce yöneticilerle paylaşılıp kendilerinden coaching desteği beklenmesi, ayrıca katılımcılar ile de önceden paylaşılıp hazırlanmalarının sağlanması da gerekiyor)
Bu kısa açıklamadan sonra şöyle bir şey uygulamanın başarılı olacağını düşünüyorum, bazı eğitimlerin amaçlarından oluşan konularda, katılımcılardan eğitimden sonra iyi uygulamalarını ( belirlenen formatta) göndermelerini, son katılım tarihinden sonra yapılacak değerlendirmelerinin sonucunda çeşitli ödüllerin verileceğini, iyi uygulamaların şirket intranetinde yayınlanacağını, güzel ve ilgi çekici bir tasarım ile hazırlanmış yarışma duyurusu ile katılımcılara mail ile bildirmek ve bu süreci devamlı hale getirmek.....

Bu çalışmanın amacı ;
-Katılımcılarda eğitim sonrasında beklenen davranış değişikliklerini oluşturmalarını sağlamada destek olmak,
-Onları verilen eğitim konularında uygulama yapmaya teşvik etmek,
-Ortaya çıkabilecek iyi uygulamaları şirket geneline yaymak,
-Eğitim öncesi motivasyonu ve eğitim hazırlığı artırmak,
-Yöneticileri de uygulamalara dahil ederek, coaching faaliyetlerine destek olmak

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder